Διερευνήσαμε με το ψηφιακό ερωτηματολόγιο σε ποια ενότητα των Μαθηματικών βρίσκονται οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί την 1η Νοεμβρίου, δηλαδή στα μέσα περίπου του πρώτου διδακτικού τριμήνου.Απάντησαν συνολικά 46 εκπαιδευτικοί. Τα αποτελέσματα ήταν τα εξής:

Από την ανάλυση των απαντήσεων μπορούμε να βγάλουμε αρκετά συμπεράσματα. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών βρίσκεται στην ενότητα “Οι αριθμοί από το 6 μέχρι το 10”. Γενικότερα κι εδώ ισχύει ο κανόνας: Προχωρώ αργά, χωρίς να βιάζομαι ώστε να μαθαίνουν τα παιδιά.

Rating 3.00 out of 5
[?]

Μπορείς να δείξεις στα παιδάκια και να τραγουδήσετε όλοι μαζί για τον αριθμό 7:

Rating 3.71 out of 5
[?]

Μπορείτε να δείτε και να τραγουδήσετε το τραγουδάκι του 8:

Rating 2.83 out of 5
[?]

Μπορείς να παρακολουθήσεις μαζί με τα παιδάκια το βίντεο για τον αριθμό 6:

Rating 4.25 out of 5
[?]

Μπορείς να δείξεις στα παιδάκια το τραγουδάκι για τον αριθμό 9:

Rating 4.00 out of 5
[?]

Μπορείς να βρεις μια εξαιρετική εργασία με εποπτικό υλικό για τους αριθμούς από το 1 έως το 5 και φωτο για τη διακόσμηση της τάξης αν κάνεις κλικ εδώ.

Rating 3.06 out of 5
[?]

Μπορείς να μελετήσεις και να εκτυπώσεις αν επιθυμείς μια εξαιρετική εργασία με εποπτικό υλικό για τους αριθμούς από το 1 έως το 6 αν κάνεις κλικ εδώ.

Rating 3.13 out of 5
[?]

Διερευνήσαμε με το ψηφιακό ερωτηματολόγιο σε ποια ενότητα των Μαθηματικών βρίσκονται οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί στις 10 Δεκεμβρίου, δηλαδή στη λήξη του πρώτου διδακτικού τριμήνου. Απάντησαν συνολικά 93 εκπαιδευτικοί. Τα αποτελέσματα ήταν τα εξής:

Από την ανάλυση των απαντήσεων μπορούμε να βγάλουμε αρκετά συμπεράσματα. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών βρίσκεται στην ενότητα “Τα νομίσματα μέχρι το 10″ και “Προσθετική ανάλυση” ή λίγο πριν και μετά από αυτές. Γενικότερα κι εδώ ισχύει ο κανόνας: Προχωρώ αργά, χωρίς να βιάζομαι ώστε να μαθαίνουν τα παιδιά.

Rating 2.00 out of 5
[?]